sobota, 9 listopada 2013

Co chcielibyście tutaj zobaczyć?

Oprócz opisów walk i filmików z nich to na tym blogu nic się nie dzieje. Pewnie zauważyliście to sami.
A więc pytanie do Was: Co chcielibyście tutaj zobaczyć? 
Podawajcie swoje propozycje w komentarzach.
Przykłady:
* opisy walk nie emitowanych, czyli Live Eventy z udziałem AJ (opis + zdjęcia)
* konkursy z nagrodami...odbywają się na Facebooku
* jakieś newsy o AJ
Podawajcie pomysły w komentarzach.






P.S. Zapraszam Was na moje blogi
* blog o modzie AJ http://ajleefashion.blogspot.com/
* blog o modzie Div WWE http://wwedivasfashion.blogspot.com/
ZAPRASZAM !!!

17 komentarzy:

  1. Fajnie by było zeby na blogu były nowinki o spotkaniach AJ z fanami np. co zrobic zeby ja zobaczyc. I jeszcze np, czy AJ ma wakacje a jak tam to gdzie jezdzi....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł :) To jak tylko będzie jakieś spotkanie z fanami i AJ tam będzie to pojawi się tu notka i zdjęcia ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Czyli np co WWE planuje wobec AJ i czy wystąpi na jakiejś gali i co robi poza WWE, o to chodzi?

      Usuń
  3. np mogli byście wybierać dive miesiąca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię,że na tym blogu to podziałało bo to jest tylko o AJ. Ale mam jeszcze blog o modzie Div, na którego zapraszam, i tam można wybierać Divę miesiąca :) http://wwedivasfashion.blogspot.com/

      Usuń
  4. Opisy walk nie emitowanych, czyli Live Eventy z udziałem AJ (opis + zdjęcia) <-- to byłby dobry pomysł :33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie już zaczęłam od Szkocji :)

      Usuń
  5. Newsy, o tym co robi poza WWE, gdzie przebywa, jej spotkania z fanami itp.

    OdpowiedzUsuń
  6. np. filmiku zrobione przez fanów AJ i zdjęcia jest zakładka FANI ale jakoś tam nic się nie dzieje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dzieje się nic bo nikt nic nie wysyła. A można tam swoje zdjęcia i filmiki wysyłać :)

      Usuń
    2. szkoda że nikt nic nie wysyła !!!!

      Usuń
  7. mi tu strasznie brakuje opisów walk z wcześniejszych gal np. 2012 i 2011

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem. Zaczęłam ten blog przed/po TLC 2012 więc tak jakoś wyszło :)

      Usuń
    2. no to pouzupełniaj stare walki ;)

      Usuń
  8. Ciekawe informacje o AJ fani piszą na Tumblr, a także wrzucają jej zdjęcia zrobione przez siebie. Jednak są to informację w języku angielskim. Jeśli byście chicieli, moglibyście zajrzeć tam od czasu do czasu. W wyszukiwarce wpisać ''Aj lee Tumblr'' i gotowe :) Nawer wczoraj pojawiło się zdjęcie, na którym je lunch z Punkiem, Heymanem i Axelem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, widziałam to zdjęcie na Facebook :) Dzięki za propozycje na pewno skorzystam :D

      Usuń