niedziela, 9 marca 2014

Kolejny wywiad "Eat like a superstar"; Zack Ryder

Na Facebooku poproszono o Zacka, a więc przetłumaczyłam wywiad z nim.
Wywiad z WWE Superstar, Zack Ryder, na temat jego diety.

WWE.com: Czy rozłożysz nam swoją dietę?

Zack Ryder: Dla kogoś takiego jak ja, który próbuje przybrać na wadze, trzeba dodatkowych kalorii i węglowodanów. Idę do supermarketu i kupuję ogromny karton z płatkami owsianymi. Dodam płatki do moich wszystkich sheaków białkowych. Płatki owsiane, płatki owsiane, płatki owsiane. Dobre węglowodany, wiesz?

WWE.com: Oszukujesz dni?

Zack Ryder: Czasem zastąpię kurczaka stekiem. Ale to jest zawsze ten sam wzór: białka i węglowodany. Nie dla mnie oszukiwać dzień. Dobrze, jeśli chcę cheeseburgera pewnego dnia, będę miał cheeseburgera. Ale teraz wiem, że po cheeseburgerze będę musiał pracować jeszcze ciężej, aby spalić to wszystko.

WWE.com: Jaki jest twój ulubiony niezdrowy posiłek?

Zack Ryder: Mój ostateczny posiłek to kurczak z parmezanem, z makaronem i trochę pieczonych małż, butelka czerwonego wina i gorąca laska. Idealnie.

WWE.com: Czy gotowanie odgrywa rolę w twojej diecie?

Zack Ryder: Jestem najgorszym kucharzem. Robię jedzenie, które jest jadalne, to wszystko co można o tym powiedzieć. Zacznę od poranków, kiedy jestem w domu z kartonem płatków owsianych, dwa jajka i mielone z indyka. Ale smakuje okropnie. Po prostu zjeść. (śmiech)

WWE.com: Jakie są twoje rady dla kogoś kto chce jest dobrze?

Zack Ryder: Musisz najpierw wyznaczyć sobie cel. Myślę, że wyznaczanie celów jest bardzo ważne. Czy chcesz po prostu wyglądać dobrze czy chcesz się wychylać, schudnąć lub nabrać na wadze? Następnie, zrobić kilka badań lub wybrać się do dietetyka, i co trzeba zrobić, aby osiągnąć ten cel. Więc dla mnie, moim celem jest zwiększenie masy ciała. Więc stawiam na węglowodany i kalorię, ale nie na fast-food’y. Dobre węglowodany, takie jak brązowy ryż i słodkie ziemniaki. Myślałem nad rozpoczęciu gotowania na YouTube. “Chef-boy-ar-Z.”

1 komentarz: