środa, 2 kwietnia 2014

Coś o mnie :)

Pewnie nie powinnam tego robić, ale co mi tam ;)
Niedawno (w sobotę) postanowiłam zacząć vlogować na YT. Założyłam kanał i przesłałam jeden filmik gdzie opowiadam o sobie " TAG o mnie/About me TAG" klik
Padła w komentarzu propozycja nagrania vloga o mojej okolicy. Jest to bardzo dobry pomysł i wraz z koleżanką zamierzamy go wykonać. Ale chciałabym, aby ten filmik był na moim kanale jako 3, bo to może trochę potrwać (zanim to nagram i przerobie to minie).
No i teraz druga sprawa, związana ze mną i kanałem na YT. Aby bardziej promować mój vlog założyłam bloga klik. No nie mam zbyt dużo wyświetleń, ale to dopiero początek.
Po prawej stronie zrobiłam sondę, w której zapytałam o filmik numer 2. Chciałabym abyście przeglądneli mój nowy i chyba 3 w moim życiu blog i zagłosowali w sondzie.
Oczywiście ten blog (ALW) będzie tylko o AJ, a tamten (Jaamaykaa) tylko o mnie i moich zainteresowaniach.
Sądzę, że się wam spodoba i będziecie w wolnych chwilach odwiedzać oba ;)

Dziękuję za przeczytanie tego posta i zapraszam <3333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz