sobota, 10 maja 2014

Plany, które mogą wypalić + małe info

Hejka kochani ♥ Wiem, że nic nie piszę, ale wiecie jaka jest sytuacja. Czasem jest czas, ale czasem mi go brakuje, żeby napisać kolejne "Dawne czasy" z życia AJ. Myślę, że się na mnie nie gniewacie.
"Plany, które mogą wypalić" Chodzi mi o to, że zbliża się Payback. PPV odbędzie się nigdzie indziej, niż w Chicago. W mieście Punka i teraźniejszym "domie" AJ. Chodzi pogłoska, że Punk ma wrócić na tą galę i pomóc The Shield pokonać Evolution lub coś innego ma się z nim stać. Jeśli CM Punk wróci to AJ raczej też. Moim zdaniem Punk wróci 1 czerwca na PPV, a AJ tak za 1-2 tygodnie. Chyba, że wrócą razem w jednym dniu. Oby wrócili ♥
< najnowsze zdjęcie naszej kochanej parki zakochanych




"Małe info"
Na blogu (po prawej) zrobiłam ankietę "Czy uważasz się za fana tego bloga?". Widzę, że jak narazie uważacie się za fanów mojego bloga. Myślę, że moimi fanami również jesteście, hehehe :*
Na facebooku to samo zrobiłam no i znów praktycznie wszyscy się uważają za fanów AJ Lee World. Pomyślałam, czy by nie zrobić jakiegoś rozdania "autografów" tak abyście mieli jakieś pamiątki związane ze mną jak i tym blogiem.
Co wy na to? Co chcielibyście "dostać" ode mnie?

1 komentarz:

  1. Punk nie wróci. Na Raw w Chicago tez miał wrócić i nie wrócił jak już wróci dopiero na RR 2015 :)

    OdpowiedzUsuń