czwartek, 5 czerwca 2014

'80s Superstars Style: Nadal w modzie?

Ten post będzie skupiony na modzie "starszych" zawodników WWE. Na ich temat wypowiedziały się AJ, Kaitlyn i Rosa Mendes. Będą tylko wypowiedzi dziewczyn, żadnych wprowadzeń itp ;)

Jake "The Snake" Roberts 

AJ Lee: Każdy człowiek, który może nosić koszulę wiązaną na brzuchu jest jak prawdziwy mężczyzna. Mógłby nosić worek jakby chciał. 
Rosa Mendes: Nie jestem wielką fanką. 
Kaitlyn: Jest raczej w każdym miejscu. Myślę, że jego tożsamość nie jest znana tak jak jego ubrania. 

Dzięki 2-1 w głosowaniu, ubrania Jake "The Snake" nie są w modzie. 

Ric Flair 

Kaitlyn: Mógł być ubrany w jutowy worek, a ty nie wiesz, że on wie, co się dzieje. Jego styl jest bardzo elegancki.....ubrania mówią "Robię dużo pieniędzy i wykorzystaj siebie bardzo poważnie." 
AJ Lee: Ric Flair zawsze wygląda dobrze, ale czuję, że jesteśmy w dwóch różnych światach. Kupuję w sklepie Target, więc zakładam to co sobie wyobrażę. 
Rosa Mendes: Ric Flair jest bardzo, bardzo fajny. Chciałabym, aby mój mężczyzna ubierał się w tym stylu. 

Wszystkie Divy stwierdziły, że Ric Flair jest nadal stylowy. 


Jesse "The Body" Ventura 

AJ Lee: Przypomina mi Edga i Christiana w okularach, co jest niesamowite. 
Rosa Mendes: Dla mnie to trochę za dużo. Zbyt wiele. 
Kaitlyn: Jestem za posiadaniem własnego stylu, ale myślę, że to przesada. Nie wiem na co patrzeć. Szukam dziwnej, niebieskiej rzeczy na brodzie? Patrzę na Facebooku pouty lips? Szukam szczegółów na swoim różowym płaszczu? To zbyt wiele do strawienia. 

Niestety, Jesse. Nasze Divy myślą, że jesteś niemodny. 

Dusty Rhodes

Rosa Mendes: Co kocham w stylu Dusty, to że jest komfortowy. To może nie odpowiadać, ale jest bardzo fajne. Lubię go, bo wie, że wygląda w nim dobrze, czy to wygląda dobrze, czy nie. 
AJ Lee: Uwielbiam kratkę, ale mój ulubiony styl Dusty Rhodes są kropki. Bezczelnie mi ukradł dla własnego stylu. 
Kaitlyn: Czym wyróżnia się Dusty, to że jest spójny. Koszulki mówią "Jestem na co dzień." Kurtki mówią "Jestem tu, by bawić."  I akcesoria mówią "Znam modę." 

Według Div, ubierając się jak The American Dream nie byłoby na miejscu w 2013 roku. Moda Dusty Rhodes jest Funky jak małpa. 

"Macho Man" Randy Savage

AJ Lee: Jestem frajerem dla wydruków zwierząt. Kocham to. 
Kaitlyn: Nie sądzę, że jego styl nie będzie w stylu lub wychodzi z mody. To jego styl. Musi nosić ubrania, które podkreślają jego osobowość. 
Rosa Mendes: Kocham wzorki zebry, buty z wężowej skóry i tie-dye (koszulka z szalonym wzorem). Miał dziki, dziki styl. 

Czy "Macho Man" jest stylowy? Nasze Divy dają mu głośne "Ooooo TAK !!!" 

2 komentarze:

  1. Wygląda jak skopiowane z google tłumacza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze google tłumacz nie potrafi tłumaczyć całych zdań. A po drugie co złego używać do pojedynczych słówek słownika?

      Usuń