środa, 6 sierpnia 2014

Main Event, 05.08.14

AJ Lee vs Summer Rae
(Niestety dziś musiałam skorzystać z tego co WWE wystawiło na YouTube, dlatego jest końcówka walki opisana) 
AJ Lee naskoczyła na Summer, owinęła się po jej ciele i zapięła Black Widow. Rae odrazu odklepała. Walkę wygrała Divas Champion, AJ Lee. 
Po zwycięstwie do mistrzyni podszedł Tom Phillips i zapytał co AJ może powiedzieć na temat walki przeciwko Paige na Summer Slam już za 2 tygodnie. Divas Champion odpowiedziała "Chciałabym ci powiedzieć...bajkę. Pewnego razu była (jakaś tam) kobieta, która stała się królową. Ona wygrała ten pas Div. <publiczność zaczęła bić brawo, a AJ się uśmiechać> Ale teraz mroczna bajka. Przyszła czarownica, która ukradła jej to. Ale to było za długo, bo wróciłam do domu i zaczęłam płakać. (...) Gdy wróciłam z powrotem, odebrałam to co należy do mnie i zniszczyłam bajkę Paige. Na Summer Slam zrobię to samo." 
Nagle na rampę wyszła Paige, która powiedziała "My pasujemy do siebie, AJ ja i ty, by znaleźć się w tym ringu na Summer Slam. Ponieważ ja cię szanuję i ja cię kocham. Jesteśmy frienemies. Nawet wtedy, gdy odbiorę swój pas Div na Summer Slam. Ja zostanę dalej twoją koleżanką. To jest dobra historia." AJ powiedziała jej "Lubię twój styl Paige, ale nie chcę, żeby ta historia się tam zakończyła. Mówisz, że to jest twój dom?! Nieee. To, to jest moje królestwo!" Po tych słowach AJ uniosła pas w górę i patrzała się w stronę Paige. 
Link do filmiku na YT >>  VIDEO  <<







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz