wtorek, 2 września 2014

Raw, 01.09.14

Do ringu weszła Stephanie McMahon i wzięła mikrofon, żeby zapowiedzieć "najbardziej władczą" Nikki Bellę. Po chwili siostra Bella zmierzała do ringu. Steph powiedziała, że Nikki wygląda bardzo ładnie, a Bella jej podziękowała za miłe słowa. Nikki Bella podziękowała za szansę "wyżalenia" się i za to że ktoś ją wspiera. McMahon powiedziała "Rozumiem dokładnie to co powiedziałaś. To jest wspaniałe. (...) Jestem matką, jestem kobietą biznesu, jestem siostrą. Jestem dumna z ciebie. Mam 3 córki, które wychowuję tak, aby kochały i szanowały członków rodziny. (...) Nikki masz siłę, ty jesteś prawdziwą twarzą dywizji Div. Oficjalnie dodaję cię do walki o Divas Championship." Nikki bardzo się ucieszyła i przytuliła mocno swoją szefową. Nagle zza zaplecza wyszła Brie Bella. Steph nagle powiedziała "Zatrzymajcie muzykę! Ta muzyka jest tylko dla Nikki." Brie powiedziała "Wiesz co Steph, to ciebie nie dotyczy. To jest pomiędzy mną a moją siostrą. Powiedz mi Nicole, to wszystko dlatego? Walka o pas Div? To dlatego mówiłaś kłamstwa o mnie przez cały czas? Wywróciłaś moje życie do góry nogami, ale o co?" Nikki ze złością przemówiła "O co? Dla mnie !!! Posłuchaj siebie, Brie! Wszystko jest o tobie! (...) Będę następną, nową Divas Champion. Będę Bellą, o której wszyscy będą mówić. A ty będziesz..." W tym momencie rozbrzmiała muzyka byłej mistrzyni, AJ Lee, która po chwili skocznym krokiem wzięła mikrofon i weszła do ringu. AJ podeszła do Stephanie i pomachała jej z uśmiechem na twarzy. Następnie powiedziała "Cześć szefowo. Nie jestem pewna, czy ty i twój mały mąż zapomnieliście, ale już jest należyta przeciwniczka numer 1. Numer 1. Nie wykorzystałam jeszcze rewanżu. Tą osobą jestem ja. Więc zrób co jest dobre dla biznesu i daj Bellą to kiedy indziej i przekaż walkę o pas Div dla mnie." Steph odpowiedziała "Dziękuję za edukację, AJ. Szanuję to. Myślę, że..." No i nagle usłyszeliśmy muzykę Paige, która zmierzała do ringu. McMahon dała mikrofon mistrzyni "Dziękuję Stephanie. Dobrze panie. Cała ta gadka o pasie Div, jedną rzecz została pominięta. Rola Divas Champion." AJ zaczęła się wykłócać. Paige do niej podeszła i zaczęła się z byłą mistrzynią sprzeczać. Nikki zabrała głos "Możecie przestać, dwie przygodowe dziewczyny. (zwrot do Brie) Ok, wiesz co ja ci mogę to wybaczyć. Wybaczę ci. Ale mam jeden warunek. Dobrze? Ty poświęcisz się dla mnie, tak jak ja poświecę to wszystko. Chcę, żebyś coś zrobiła. Chcę, żebyś odeszła z pracy. Nie rób takiej miny. Zrezygnowałaś dla swojego męża, a dla swojej siostry nie zrezygnujesz?! Żartujesz sobie? Wyjdź stąd. Idź do swojego męża i miejcie trolowate dzieci, ale nigdy przenigdy tutaj nie wracaj! Jeśli myślisz, że to nie jest wszystko przez ciebie, to odwróć się, zrezygnuj i nigdy nie wracaj.(...) Zrezygnuj!" Brie się odwróciła i była roztrzęsiona słowami siostry. Bella nagle się odwróciła i z wściekłością pchnęła Nikki na Paige. Następnie wyszła z ringu i poszła na zaplecze. AJ i Stephanie były zaskoczone. AJ Lee podeszła do leżącej Paige i wzięła pas Div, po czym zaczęła skakać wokół w takt swojej muzyki. Steph  weszła jej w drogę i gestem ręki poprosiła o oddanie pasa. "Daj mi Divas Championship, AJ." Była mistrzyni patrzała się w oczy szefowej ze złością. Steph dodała "Teraz!!!" AJ się uśmiechnęła i oddała pas pani McMahon, po czym odeszła. Stephanie oddała Divas Championship Paige.




























2 komentarze:

  1. strasznie podoba mi się twój blog! A mogłabyś czasem wrzucać tylko zdjęcia z czasów FCW ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będę miała czas i będzie mi się nudzić to czemu nie :* Dziękuję

      Usuń