czwartek, 6 października 2016

FROM THE DIARY OF AN UNFIT MIND: Crazy is my superpower


2016-09-22 

Muszę być szalona. Z jakiego innego powodu mogłabym napisać coś co ukazuje dusze odsłaniając wspomnienia po latach, które były boleśnie prywatne? Dlaczego miałabym otworzyć nieprzeniknione bramy do mojego małego zakątka świata? Jestem intuicyjnie chroniona przed tym. Strzeże tego jak rycerz i bronię przed kontrolą. Mój świat jest zdalną wyspą - bezpieczny, ciepły, przytulna wyspa pełna miłości, przygody, psów, gier, komiksów i dużej ilości kawy. Pomysł podzielenia się tym początkowo wydawał się podatny na urazy jak chodzenie...Ale jeśli ludzie chcą słuchać tego co mam do powiedzenia, to moim obowiązkiem jest powiedzieć co warte. 

Mój Twitter jest głównie idiotycznym żartem, który sprawia tylko, że się śmieję. I nie używam Instagrama ponieważ A) rolka aparatu w moim IPhon'ie zawiera w zasadzie 5000 zdjęć psów śpiących w śmiesznych pozycjach i B) mój dekolt nie jest imponujący. Nie jestem dobra w dzieleniu się moją codziennością jak moje śniadanie, harmonogram siłowni, albo selfie, ale chciałam znaleźć sposób, żeby podzielić się cząstką siebie, żeby to miało sens. Czuję, że ta książka to dobra droga, aby to osiągnąć. 

Za pomocą tej książki chcę zaświecić światło w najciemniejszych zakątkach mojej przeszłości. Wychowałam się z nich, nauczyłam się od nich, a one ukształtowały mnie na osobę, którą jestem dzisiaj. I ta osoba jest rodzajem pe**sa, ale także wiodła dzikie, zabawne, tragiczne, brudne, piękne życie i pobrała wiele lekcji. Zawsze powtarzałam sobie, że przeciwności w życiu dzieją się z jakiegoś powodu. Pewnego dnia będę w stanie opowiedzieć moją historię, a jeśli to mogłoby pomóc nawet jednej osobie, to potem chaos byłby tego warty. 

Pisanie tej książki było najtrudniejszą i najbardziej przerażającą rzeczą, jaką kiedykolwiek zrobiłam. Na tych stronach położyłam największy błąd mojego życia, najlepszy dzień mojego życia, głęboko osobisty album fotograficzny, historie złamanego serca, opowiadania o prawdziwej miłości, oraz tajemnice, które skrywałam zbyt długo. Nigdy nie czułam się bardziej widoczna i to przychodzi od kogoś kto miał kilka awarii ze strojem w międzynarodowej telewizji. 

To nie jest przestroga. To nie jest pamiętnik, przez który będę się wstydziła moich błędów i delikatnie sprowadzi cię na lepszą drogę. To jest pamiętnik, który będzie bezwstydnie zachęcał cię do pie*rzenia tego g*wna. Aby ogarnąć twoje "szaleństwo", twoją "dziwność", twoją "słabość" - rzeczy, które inni będą mylili jako wady, ale w końcu są to twoje największe atuty. 

Wszyscy wspieraliście mnie przez lata i zaakceptowaliście mnie jako dziwaka i kujona, którym jestem. Przeszliście przez niesamowitą podróż i pomogliście mi spełnić wszystkie moje wrestlingowe marzenia. Teraz dajecie mi odwagę, aby moje marzenia o napisaniu książki były rzeczywistością. Mam nadzieję, że ten pamiętnik, pomoże wam znaleźć siłę, by walczyć o swoje marzenia. Mam nadzieję, że zainspiruję was do odnalezienia własnej supermocy. A przede wszystkim mam nadzieję, że przekona was to do noszenia wygodnych (rozsądnych) butów. 

Pełne ujawnienie informacji, większości z tej książki zostało napisanie podczas noszenia piżamy przez cały dzień. przyjmowaniu bezbożnych ilości przekąsek, a pomiędzy zapisanymi punktami grając w gry, w której pozbyłam się kilku smoków, więc może słowo "pamiętnik" brzmi trochę zbyt ekstrawagancko. Po prostu nazywajmy to "moją historią". Oto moja historia. Witam w moim małym zakątku świata. 


Przedsprzedaż twojej kopii "Crazy is my superpower" za pośrednictwem któregokolwiek z oficjalnych sprzedawców poniżej: 


Źródło: http://ajmendezbrooks.com/post/crazy-is-my-superpower

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz