czwartek, 1 listopada 2018

Happy Halloween

Witam i przepraszam za małą aktywność na blogu :(

Wczoraj obchodziliśmy amerykańskie święto Halloween. W Polsce staje się to z roku na rok coraz bardziej popularne i coraz więcej ludzi chodzi po domach zbierać cukierki. Zauważyłam to u siebie na osiedlu.
Jest to temat dość kontrowersyjny w różnych grupach wiekowych, jednkaże jeśli to niczemu nie zagraża i pamiętamy również o naszych świętach to nie ma problemu by przymować te zza oceanu.
U mnie co roku wycianana jest dynia i wystawiana przy schodach przed domem by dzieci widziały, że można zadzwonić do drzwi, krzyknąć "Cukierek albo psikus" i zawsze dostaną słodycze.
W tym roku niestety poraz pierwszy nie wybrałam się na obchód...tak za stara jestem, ale robię to ze względu na dzieci, siostrę itp :)

Ale nie o mnie ma być ten post, także przejdźmy do konkretów

AJ i CM Punk jak na amerykanów przystało również świętowali ten ostatni dzień października. Oboje przebrali się za słynną parę z The X Files, Dana Scully i Fox Mulder. Ich piesek również doczekał się przebrania, zresztą jak co roku. Wczoraj był przesłodkim, zielonym kosmitą :)
Wszystkie zdjęcia jak i relacje z Halloween Party znajdziecie na oficjalnym Instagramie AJ @theajmendez





A Wy jakie macie podejście do Halloween? Obchodzicie czy może jesteście w grupie przeciwników trendów/tradycji zza oceanu? :)
Jak spędziliście ten dzień? Za co się przebraliście?
ZOSTAW KOMENTARZ :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz